body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Onsdaaag

Sista sovmorgonen på lovet och jag blir väckt klockan 07.30 av en tax som ylarutanför min dörr. Där var den sovmorgonen körd. En målare är här och tapetserar om vår hall så det hade ändå varit omöjligt att sova längre än till åtta, när han drog igång.

Ruggit bra blir det i alla fall. Skönt att få bort 70-tals korken och den vitblå strukturtapeten vi hade innan. Nu blir det fräsht ljust rutigt istället. När hallen är klar är alla rum på övervåningen tapetserade och försedda med parkettgolv. Köket totalrenoverade vi för två år sen så nu är det bara badrummen kvar. Och lite nytt klinker i hallen kankse. Extreme home makeover. Jag röstar för att renovera dushen och bastun vid mitt rum och ersätta det med en jacuzzi. Ingen familjemedlem mer än jag verkar nappa på det förslaget.

Imorgon börjar jobbet. Ska ändå blir lite kul att komma igång. Har ju bara segat och läst hitills på lovet så det börjar bli dags nu.

Igår vad det ju semeldagen, det kan väl ingen ha missat. Jag fick två spacialare av K som vet att jag inte gillar mandelmassa så han hade ersatt den med lite hallonsylt. Yummie. Världsklass på dem!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: manda

haha, okej ! =) Vi bara hände och tog det väldigt lugnt! Vi måste ses snart. Puss puss

2007-02-21 @ 13:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback