body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Lång sovmorgon

God morgon!
Börjar inte skolan förens halv tre idag då det var halvklasslab. på morgonlektionen. Jag hade flyt och var i den gruppen som fick vara ledig idag. Ska visserligen dra till skolan lite tidigare då det är förberedelser för musikdagen kl halv två. Vår klass har full koll på vad vi ska göra och jag tror att det kommer bli ganska kul. Jag lyckades plita ihop en text som jag och några till ska framföra. Vill inte avslöja för mycket här då största hotet, SP-klassen, kan få möjligheten att snoka reda på något. Samhäll har vunnit varje år i hela världshistorien så det är dags att ändra på det nu...

Ska ta reda på vad det är för mat i skolan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback