body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Håltimma

Är hemma en sväng på den extremt långa håltimman (5 timmar). Bra gjort shemaläggar'n! Vet inte riktigt vad jag ska ta mej för, är helt omotiverad för att ta tag i något plugg. Det resulterar som vanligt i datorhäng..

Igår tränade vi inför onsdagens modevisning. Jag ska visa en riktigt sjysst tubtop som
Anna har sytt. Det var visserligen ett linne från början men passade så mycket bättre som tubtop. Ska ha genrep ikväll och imorgon är vi lediga från lektionerna hela dagen för att bli stylade av På håret.
  Men när det visade sig att vi skulle missa pannkakorna som är till lunch i skolan i morgon satte jag mej på tvären, här ska inte missas några pannkakor för något i världen. Skolans pannkakor är nästan det godaste som finns! Så nu har Anna styrt upp så att vi ska bli serverade pannkakor i aulan. Hon hotade att slå mej om inte alla de 60 pannkakorna var uppätna, när hon slitit så. Det behöver hon inte oroa sig för...

Måste kila och smörja in mej med ett första lager brun utan sol...

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart jag inte slår dej gumman!
love you, och tack för att du är med imorgon!
pusspuss.

2007-02-06 @ 23:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback