body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Glad idag

kamelVissa vanliga tråkiga dagar blir helt plöstligt roliga och minnesvärda dagar! Helt plötsligt förändrades den här tråkiga tisdagen till en toppendag och glädjen sprudlar i mej. Det pirrar i magen och allt är sådär härligt så man inte ägnar en tanke åt alla tråkigheter. Tjohoo!

Jag småler hela tiden och njuter av att vara glad. Snöandet utanför, miljöpolitik uppgiften - inget kan förstöra min dag idag. Eller, jag kanske inte ska lova för mycket, jag har ju trots allt en och en halv timma tråkig svenska c om ett tag. Uä..

Men?! Var det inte den lektionen syon skulle komma och informera om högskolor? Och lovade inte Per att vi skulle avsätta en del av lektionen till att jobba med bidraget till musikdagen... Jag visste att inget kunde förstöra min dag!

Au revoir

Ps: Var tusan är Maggan, jag har inte sett till henne på hela dagen. Hon är väl sjuk kanske, eller ihjälsparkad av en kamel! Hoppas på det förstnämnda i så fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback