body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Bokmal

bokYtterligare en sportlovsdag har passerat.  Är fortfarande seg, men har i alla fall lycktas komma ut och promenera tre kilometer med vovarna. Började i en oläst bok av min favorit deckar-författare Peter Robinson. Det är inte ofta jag hinner med att läsa men när jag väl kommer igång går det undan. Boken är snart slut, jag fastnar så lätt så jag knappt slutar läsa förens jag måste äta eller boken är slut. (Bild bokrecension.se)

Ska jobba på bokia torsdag, fredag och lördag och även lite nästa vecka. Är ju bokreatider så det blir en hel del jobb. Riktigt många av julklappsfavoriterna som ligger ute på rean. Har planerat lite inköp, bla annat en bok av Martina Haag.

Hoppas att det biler en del tid över för att läsa i vår, det är så avslappnande. Särskilt med en snarkande tax brevid sig.

Tillbaka till boken, än har jag några sidor kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback