body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Alla hjärtans dag

nalleDet är ju alla hjärtans dag imorgon och hysterin är i full gång som vanligt. Även jag har styrt upp en liten men än så genomtänkt present till någon jag tycker om. Spontant och lite firande är bäst.  Jag är inte lite kräsen...

Saker som går hem hos mig på alla hjärtansdag:
Personliga grejer som foton och egengjorda kollage
Middag
En stor skål med popcorn eller en noblesse ask (enkelt men det kräver att man vet vad jag gillar)
Hyrd favoritfilm
Massage
Eventuellt en ros

Saker som går ruggit bort:
Geléhjärtan från OK
Tulpaner från Bergslagshallen
Tre rätters middag på dyr resturang
Små fula nallebjörnar med mittbena (se bild)
Kort med färdiggjord kärlekshälsning
Arne Hägerfors Fotbollstabbar på dvd


Kommentarer
Postat av: Anonym

hörredu, vi ärka stora konkurrenter för er imorgon ! =) glad före alla hjärtans dag =) puss

2007-02-13 @ 21:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback