body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Partyparty

Helt otroligt bra förfest!!! IDOL-final - Amanda rockar!

Blir slagsmål mellan mej och Kakan vart vi ska gå ut sedan. Jag vill till Palace men hon vill till Hugos. Jag har bättre chanser att vinna då jag har blivit en riktig biff efter all träning på Aktiv!

Nu är Dover Calais på - vad hände med partymusiken när jag lämade rummet. Allsång blev det med nu :) Vem skriker högst måntro...

Blir ruggit roliga bilder imorgon om jag är på det humöret!!

Vad hände med att jag skulle vara tyst ikväll. Skriker mest hela tiden tycker jag.

palacepalacepalace..

Jag föreslog blueskväll på hotellet men det förslaget fick jag ge upp då det var fler en Kakan som vägrade..


Ha en toppenkväll

Kommentarer
Postat av: Frida

Japp, det är typiskt killar. Men nu har han iallafall gått till doktorn och kollat. Och det var en bruten armbåge :( han ska tillbaka den 12/12 och kolla igen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback