body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Lång uppdatering

Tjaaa.. Lite blogginspiration har infunnit sig igen tror jag.
Ligger i soffan med datorn på magen och stensovande Mercan på axeln. Min karl och hans polare från Gotland är och hämtar pizza på perfect. 

Kanske ska ta det hela lite mer utförligt:

Lördag 22:
Äta julbord hos min familj på kvällen. Öppnar julklappar. Får bland annat en vit härlig fleecepläd oxh presentkort och en överstylad micro (som nu är min karls stolthet)

Söndag 23:
Äter julbord hos min karls mamma tillsammans med hans syskon och flickvänner. Öppnar julklappar. Får bland annat en häftig ljusstake och en chokladask.

Måndag 24:
Äter två jubord.
Det första hos min faster och hennes gubbe och mina kusiner. Öppnar inga julklappar - får ett kuvert istället.
Det andra julbordet intas hos min mormor och morfar. Öppnar julklappar. Får bland annat en elvisp och två deciltiermått. Årets skräll: min karl får det största paketet under julklappsutdelningen hos min mormor. Ett tripp-trapp-trull bord.

Tisdag 25:
Äter julbord hos min karls pappa. Öppnar julklappar. Får två design-glas i rosa och grönt. Mercan kräks på mattan.
Utgång på kvällen, förfest hos Anna. Taxi till Hotellet. Aslång kö för att komma in. Aslång kö för att gå på toa. Aslång kö för att gå upp på övervåningen. Aslång kö för att komma ner igen. Aslång kö till baren. Aslång kö till dansgolvet.  Asmycket folk. Mycket trevligt med mycket människor!

Onsdag 26:
Bakis. Blåa fötter pga att ha lånat Kakans skor till juldagens utgång. För små. Åker till stugan för rehabilitering.

Tors 27 - Lör  29
Rehab i stugan. Mycket sömn.

Lördag 29:
Hemma i lägenheten igen. Min karl möter upp sin lumpenkompis på stationen i Norrköping. Jag är hemma och städar upp efter allt julfirande. Gotland, som lumparkompisen kallas, kommer hit och vi inviger min marls julklapp från sin far - en sodastream. Nu är de och hämtar pizza till oss som sagt.

Själv ligger jag här och funderar på vad vi ska sodastreama här näst. Det enda kravet är att det måste vara flytande. Och flytade finns det ju mycket som är...

Återkommer med eventuella försök och resultat! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback