body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Godismonster

Har jag nämnt att vi har fått en korg med 7 kg godis som nu står i vårat fikarum och väntar på att bli uppätet? Jag har tagit en liten vit plastmugg och med den fraktar jag godist mellan fikarummet och mitt skrivbord där jag säter mej framför datorn och äter upp det. Så fort godister i muggen tar slut går jag och fyller på igen. Nu har jag fyllt på min lille vita mugg för 18:e gången idag...

Såhär borde vi ha det jämt. Man blir ju aspigg av allt socker. Och asfet.

Nu måste jag jobba lite mer. Dvs  äta lite mer godis. jag ser det som en del av mitt jobb. Vem ska annars äta upp det  - alla är ju lediga. Och det är ju högst onödigt att det såtr där och förfaller..

Jag har ätit minst ett kilo idag. Funderar på att fylla en fryspåse och ta med mej hem så jag har till ikväll och imorgon. Det gäller att hålla i pengarna när man bor själv - gratis är gott....

Kommentarer
Postat av: Maggan

Hej hjärtat!
Skickar en liten julhälsning till dig,
Kalle, Mercan och din blogg!
Ha en riktigt skön och härlig jul!
Ses imorn.. ;) Puss din Magdalena

2007-12-24 @ 06:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback