body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Fredag

Ikväll ska tjejerna ha juklappsbyte. Jag kommer att få en mörk scarf av Kakan för det har jag önskat mig och hon ringde förra torsdagen och frågade vad jag tyckte om för färg.

- "Rosa" svarade jag. "Men om du tänker på scarfen som jag önskar mej så vill ja ha en mörk"

Hon verkade mycket nöjd med det svaret så jag är ganska säker på att det blir något i den stilen.

Själv har jag kommit på en toppenrolig (tycker jag själv)  grej till Maggan. Den kommer hon få mycket nöje utav. Kanske kan avslöja imorgon vad det var i paketet.

Mercan är hemma med mormor nu. Hon,  min mamma alltså Mercan har inte lärt sej hantera telefonen ännu, ringde min karl och tvingade honom att gå och ta en pizza med Jonni bara för att hon skulle få vara själv med lillpluttan. Nu ligger de i lägenheten på en luftmadrass på golvet (för att Mercan ska kunna komma upp om hon vill, sängen är för hög ännu) och sover. Nice...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback