body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Dagens horoskop

Behöver inte säga något mer just nu:

"Du känner när något är rätt och då är det bara att slå till och inte fundera längre. Har du svårt för att fatta ett beslut kan du alltid fråga din kärlek"

Möjligtvis inte det där sista då han sitter på en stubbe ute i skogen eller vad man nu gör i lumpen. I alla fall är han helt okontaktbar fram tills fredag, men jag vet vad han skulle säga om jag kunde be honom om hjälp med mina svåra beslut... 


Kommentarer
Postat av: jessica

Okej :) Tack så mycket för tipset!

Postat av: annapanna!

hej hjärtat!
självklart ska du ta efter detta, nån måste ju göra en bildspecial om mig? haha, nej då, jag bara skoja!
de är helt förståeligt med ett blogguppehåll, och vill du prata av dig så vet du att jag finns här! ringer dej till helgen! pösspöss

2007-12-12 @ 09:55:39
URL: http://www.anna2007.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback