body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Dagens femte teori

Jag håller på att bli sjuk. Jag bara känner hur halsen tjocknar och näsan fylls upp med snor (okej, det där sista var äckligt). 

Det går inte. Inte nu. jag kan inte bli sjuk. Dels för att det är utgång ikväll och jag är så jäkla danssugen och dessutom så är det luciakröning imorgon. Och jag har ju lyckats ta på mej att sjunga två sånger helt ensam. Vet inte vad jag ska göra om halsen blir knas. Programmet är ju redan skrivet så jag blir väl så illa tvungen att ställa mej där och gala i vilket fall. Tur att jag valde två låtar som inte så många kan för då vet de ju inte hur det ska låta om det nu blir lite fel.

Ikväll så ska jag i alla fall köra på tyst party. Inte vråla och skrika (vilket innebär att jag omöjligen kommer kunna kommunicera med någon då ljudnivån på krogen kräver att man skriker för att bli hörd). Kanske ska ta en whiskey eller två. Jag har hört att det är bra mot ont i halsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback