body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Bebisar till julbordet.

Har blivit dåligt med uppdatering i helgen. Men man kan inte hinna med allt..
I fredagskväll blev det lite mys framför tv'n med min karl. I lördags gjorde jag ett försök till att handla julklappar men ballade ur och åkte hem och läste bok istället. På kvällen hade vi gäster. Fick spö i barn-TP då jag inte viste vad staden på Åland hette. Min motståndare tog då chansen och slog mej genom att svara rätt på frågan hur många kärnor har ett plommon.

Igår var vi och åt julbord hos min Karls faster. Åt inte så mycket utan hade mest ögon för hans lille kusin på 7 månader som jag adopterade. Hur gullig som helst. Innan har har han ju mest varit en liten degklump men nu är han mer som en riktig bebis. Börjar använda benen och vill stå och guppa hela tiden. Ursöt. Min karl såg inte så värst uppskattande ut och när bebben la av en rap så stirrade han lite äcklat. Sen när bebben la av en fjärt var gränsen dragen. "Ush, ta bort honom nu" ...

Kort därefter spydde bebben på mattan. Då ville min karl åka hem!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback