body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Världens veligaste

Gash. Vilken dag. Fick veta att jag blev antagen till den kurs jag sökt till hösten som börjar på .. TISDAG. Om jag nu bestämmer mej för att börja. Är bara en fristående kurs pedagogik som jag bara skulle läsa för nöjes skull i sånt fall. Men det skulle ju nästan kräva att jag skulle flytta, tänker inte sitta och pendla till Linköping och tillbaka.

Bestämmer jag mej för att inte börja har jag blivit erbjuden förlängt på Siemens där jag jobbar nu. Skulle vara väldigt mycket enklare. Bara jobba kvar. Bo hemma och inte göra så mycket mer. Men gud så rastlös jag skulle bli. Alla kompisar drar ju efterhand och min karl ska ju vara i lumpen ett år till..

Typiskt förresten att han ska vara så ilkla tvungen att sitta för mej helt okontaktbar på en stubbe i skogen, när jag behöver honom som mest.

Vad tusan ska jag ta mej till?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback