body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Tv-nörd

Det blir liksom en annan livsstil när man jobbar, om man jämför med den man hade under tiden man gick i skolan. Nu för tiden är jag liksom helt färdig när jag kommer hem, släpar mej iväg och tränar en timma och sen däckar framför tv'n. När jag gick i skolan gjorde jag ju massa grejer efter jag slutat. Nu finns det ju liksom ingen tid och ork till det. Nu blir det vara en jädra massa tv-tittande. Top model 8 började ju i måndags. Har aldrig gillat det någe vidare men har man inget bättre för sej så.. Tycker mest att alla verkar skumma och en gnutta puckade!

image224

Kommentarer
Postat av: Sunshine

Haha. Själv brukar jag bläddra igenom alla kanaler tills någon bra serie börjar eller så somnar jag. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback