body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Test modeblogg

Nu ska jag modeblogga:

Jag har två klädfobier som jag aldrig någonsin skulle sätta på mej.

1. Leggins under shorts. Det känns lite knasigt. Blir liksom två längder på benen. Strumpbyxor går däremot utmärkt.

2. Mini-shorts. Hemska tanke. Det skulle jag inte ens ta på mej på stranden. Där föredrar jag bikinibrallor. Och på stan sen?! Näe, då kan jag ju lika gärna knata runt i mina hipster-trosor.

Men, observera men, poängen med detta inlägg var inte att klanka ner på folk som tycker att minishorts är asläckert och leggins med shorts är ursnyggt. Icke. Jag kan bara tala för min egen åsikt...

Snarare vill jag framhäva att det är tur att smaken är som baken,  för fy fasen vad tråkig världen skulle bli om alla kutade runt och så likadana ut!

Slut på modebloggandet. Det var inte speciellt roligt. Håller mej till min vanliga bloggstil i framtiden.

Kommentarer
Postat av: evans

Skönt att inte alla modebloggar. Det skulle bli så trist då :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback