body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Soleeeen?!

Metrerologen.. metterologen..metrologen.. äsh, vädernissen:
 - Ja på söndag, då förstår ni, då kommer det att var minst 30 grader och strålande sol i hela landet.

Emma i värmland:
- Nä, här är det inte sol

Kakan i varamon-badet:
- Nä, här är det ingen sol

Mormor i töreboda:
- Nä, här är det ingen sol

Min karl i lumpen:
- Nä, här är det ingen sol

Farmor i Örebro.:
- Nä, här är det ingen sol

Behöver jag  i klartext anklaga vädernissen för lögn?!



På kreta är det fanimej alltid sol. Tyvärr är jag inte där, men man får nöja sej med minnet.
Bjussar på en härlig pix på mej och min karl.
(Nej, jag har inte skitit på mej, mina brallor är  bara lite stora..)
image194

PS: Vem är den lille lille gubben mitt i allt det blå? Är han inte lite långt ut om han är en valig badare? Jag minns inte om jag såg honom något mer under resan. Det är mycket troligt att han blev uppäten av en haj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback