body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Party party

Har blivit dåligt med uppdatering på ett tag. Har haft massor att göra på jobbet. Ska fira en kollega på fredag och jag är förste festfixare.

Jobbar på ett sånghäfte just nu. Ett smakprov kanske:

Bamse sången
Jag ska festa, ta det lugnt med spriten
Ha det roligt utan att va´ full
Inte krypa runt med festeliten
Ta det varligt för min egen skull

Först en öl i torra strupen,
Efter det så kommer supen
Ner med vinet, i med punchen,
Sist en grogg buffé

Jag blir skitfull, däckar först av alla
Missar festen, men vad gör väl dé
Blandar hejdlöst öl och gammal filmjölk
Kastar upp på bordsdamen brevé

Den gillar jag. Dock kanske den inte riktigt passar in...
Därör kommer jag troligvis att byta ut den mot denna som jag också tycker är helt okej:

 
3. Hell and gore
Mel: Helan går
Hell and gore
Chung Hop father Allan Allan ley.
Hell and gore
Chung Hop father Allan ley.
Oh handsome in the hell and tar
And hell are in a half and four
Hell and gore
Chung Hop father Allan ley!

Har man ett bra jobb, eller har man ett bra jobb?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback