body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Paranoia

Jag älskar nya grejer! Men samtidigt blir jag totalt överbeskyddande mot det nya. Jag har till exempel inte tagit bort skyddplasten från displayen på min nya mobil ännu, trots att den är över en vecka gammal..
Jag känner mej tvingad att ta det stora steget och dra bort den snart. Den skulle ju kunna sitta kvar i all evighet men jag ser inte hur många pluttar jag har kvar på batteriet efter som att det sitter en blå flik, som man ska dra bort skyddsplasten med, precis där. Igår dog telefonen helt oväntat för att jag inte hade lagt märke till att det inte fanns några batteri symboler kvar..

Uh, jag kanske kan vänta tills jag kommer hem. jag känner på mej att jag kommer få en repa i displayen nu om jag tar bort den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback