body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Mitt livs första lista

Jag ska testa på alla trender inom bloggvärlden. Igår var det modeblogg och idag fyller jag i en lista..Lånade en här och plockade ut det allra viktigaste:

Vad heter du? Emma
Hur bor du? I ett hus
Vilken färg har ni på eran bil? Silvriga - all of them
När cyklade du senast? Tja, första gången idag på ca två månader.
Har du träffat några vänner idag? Näe.
Älskar du din pappa? Klart jag gör.
Har du några syskon? Näe.
Har du låtsas syskon? Björn Strand (min granne) och Regina som jag har adopterat till lillasyster
Har du hund?  En halv (OBS bakdelen)
Har någon nära vän till dig försökt ta självmord? Det hoppas jag verkligen inte
Har du fler än fem tavlor på ditt rum? Ööö, prick fem när jag tänker efter.
Vad gjorde du klockan tolv idag?  Klockan är bara 10.29 
Tror du på tomten? Näe.
Tycker du om din mormor? Ja, förutom att hon skrattar som Anki och pratar brevid mun titt som tätt.
Har du någon gång hoppat studsmatta? Ehm, ja. .
Vilken färg har du på ditt lakan? Vita med rosa fiskar på
Vilken person tycker du minst om just nu? Jag tycker alltid om alla (dagens lögn)
Hur många växter har du på ditt rum? No one
Har du en balkong i ditt rum? I en källare, knappast
Vill du gifta dig? Jajjemen
Med vem? Min karl
Vill du ha barn? Jupps. Måste föra mina eminenta gener vidare.
Har du något rosa på ditt rum? Väggarna..
Känner du någon Kurt? Mammas polare Bajron's (av mej påhittat smeknamn) ragg
Vem saknar du mest just nu? Min karl...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback