body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Militär i skiten?

Pjuh. Nu har jag bestämt mej. Äntligen.

Jag tänker stanna i Finspång i höst och fortsätta jobba på Siemens (är ju faktiskt ett kul jobb med bra tider och sjyssta arbetskamrater - vad mer kan man begära) och jag tror att det kommer bli bäst så.
Får se i vår sen vad det kan bli... Men det blir ett senare problem :)
Riktigt skönt att ha bestämt sej i alla fall.



image220Pratade med min karl förut. Han hade kommit hem från fältveckan lite tidigare för han hade blivit sjuk, skönt det så han slapp ligga i skogen. Det blir en del snack och stories när man inte har pratat på ett tag. En hel del psyka grejer får de vara med om. Och äckliga också för den delen, en stackare hade under en övning råkat ganska illa ut.

Övningen hade gått ut på att man, på kommando, skulle kasta sej på marken och snabbt som tusan åla/hasa/krypa till en annan plats som var förutbestämd. Det var bara det att denna stackare kastade sej rakt ner på exakt den plats en annan person valt ut till att göra sina behov på.  De har ju bestämda platser som de skall göra detta på men denna fortfarnde okända person tyckte tydligen att det var bättre att gå ut i skogen...
Kul för honom som landade i det sen... Fy farao, jag mår illa bara jag tänker på
det! Gash!

Sammanfattning:
Fan vad skönt att jag är tjej och slipper göra lumpen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback