body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Liten uppdat.

Jobbar och sliter med min nya roll som festfixare. Har styrt upp en frågesport nu som jag har filurat på lite under förmiddagen. Var hemma på lunch och käkade med mammi och Della.

Della som annars brukar vara vit med bruna fläckar, var idag vit med bruna och lila fläckar. Hon hade varit med mamma i blåbärsskogen och lagt sej mitt i bären vilket resulterade i de nu lite annorlunda fläckarna.

För övrigt så kommer min karl hem imorgon. De här två veckorna har gått mycket snabbare än de förra två veckorna. Hur kan det komma sig? Ska bli kul å se'n i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Jannike

Ha! Mm, hon är nog lagd lite åt nudisthållet - misstänker jag starkt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback