body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Jisses vad länge sen

När man sitter och rotar runt lite i alla mappar på datorn kan man hitta en hel del gamla pix. Bjuder på en salig blanding nedan:

1. Lövstad slott. Studiebesök med skolan
2. Randiga skolfesten.
3. Kakan och jag i caffan på Nyhem åk9
4. Kakan och jag i caffan på Nyhem åk8
5. Emma och älsklingshunden
6. Kakan och jag på Lars Winnerbäck konstert i Slottsparken
7. Valborg 2006
8. Kräftskiva i åk 1 på gymnasiet
9. Jag och min karl jul-skolfest 2005
10. Nyår 2005
11. Nyår 2005
12. Modevisning med lucian 2005
13. Min karl samma vecka som vi blev tillsammans
14. Fest i februari åk2 på gymnasiet. (fråga mej inte vad kakan gör)





Ha så kul!

Kommentarer
Postat av: jessica

Modevisningen på lucian kommer jag ihåg. Ni blev jättefina i håret, medans vi andra såg ut som tanter! Hahaha :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback