body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

illamående med feta örsnibbar

Ischa. Jag mår illa. Så illa att jag faktiskt var tvungen att gå hem från jobbet. Insåg faktum efter en timma på jobbet och gick hem och la mej istället. Nu har jag sovit hela förmiddagen och vid lunch provade jag att äta lite lite pasta och när det gick ganska bra så passade jag på att äta en ganska så stor glass också.

Mamma tror att det var kinamaten vi åt igår. Är inte det lite rasistiskt?
Skylla allt på invandrarna...

(hon kan ju  i och för sig mena att det var för att vi åt buffé - då ligger ju maten framme ett tag och det är ju trots allt rötmånad)

Jag har konstaterat att jag har rätt feta örsnibbar (*se bild). Detta tycker jag är märkligt. Okej att man kan bli tjock om magen eller låren, men örsnibbarna?! Eller kan det vara så att de helt enkelt alltid har varit feta bara att jag inte märkt något tidigare.. Tål att funderas på.




Kommentarer
Postat av: jessica

Jag och min pojkvän åt kina mat för ett tag sedan, oc efteråt mådde jag jätteilla! Så kanske är det maten (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback