body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

I sommarens soliga dagar

Det är sol ute. Det rör mej inte ryggen. Dels för att jag är sjuk och dels för att det blir så inihelvete varmt. Jag och min karl var i bönnergården och hade picknick i lördags. Vi satte oss i skuggan. I skuggan?! Det är inte likt mej. Har varit soldyrkare i flera år nu. Jag tror att jag börjar bli gammal..

"Pust. Stånk. Näe, vi sätter oss i skuggan. Det är bara vamt i solen."

Jag säger såhär: Vill jag bli brun så solar jag solarium eller kletar på bus. Känner jag att jag njuter av solen så befinner jag mej gärna under den. Men att pressa bara för pressandets skull kan lika gärna va. Dessutom går ändå färgen bort direkt och då måste jag kleta bus/sola solarium i alla fall!

Jag känner mej grymt gammal och gaggig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback