body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Augustifesten och lumpen-snack

Äntligen har jag fått träffa min karl igen. Nu har han visserligen åkt tillbaka igen men nu har jag iallafall fått se'n.

Hade en tokhärlig helg - särskilt gårdagskvällen. Då var vi inne i Norrköping och strosade lite på marknaden (fick en plastdekoration för 15 kr till mina foppa-tofflor. Åh, så romantiskt)  och kikade på fyrverkerierna. Helt otroligt grymma!Sen skulle melody club spela men ingen av oss var särklit sugna så vi åkte hem, köpte en engångsgrill korv och korvbröd på statiol, och hade grillmys på våran altan mitt i natten istället.


136889-200


136889-201



Har blevit en hel del stories från lumpen i helgen. Började med att min karl dök upp på tågstationen helt jäkla flitskallig! Eller tjaa, en ynka millimeter är i alla fall inte mycket.. Det var bara att bita ihop. Han ser onekligen trevligare ut med hår. Nu ser han praktiskt taget livsfarig ut!

Sen har han tränat mej på marsh i vardagsrummet. "Väns, väns, väns, höger, väns, höger... väns väns"
Han har även dragit fingret på min bokhylla (där jag nog aldrig har dammat) och krävt "omvisitation, tre minuter, frammåt"

Idag tränade vi liggställningar för att skjuta AK5:a (tydligen ett typ av vapen)  på köksgolvet:
136889-202

Nu har han i alla fall åkt tillbaka. Mycket sorgligt..

Kommentarer
Postat av: S.A.N.D.R.A

fin blogg ! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback