body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

12345678911213141516171819202022...

Jag ser siffror överallt. Hela min arbetsdag idag har gått ut på att mata in siffror i ett system. Man blir liksom lite snurrig efter ett tag.

Jah har paranoia på att jag har sett de där sifferkombinationerna tidigare vilket innbär att jag borde göra fel om jag matar in dem i systemet igen så då måste jag gå och kolla så att jag inte redan har matat in dem  och så har jag det så måste jag mata in ännu fler siffror och tillslut blir jag knäpp och ser siffror överallt och då måste jag ta en kaka för att pigga upp mej men då får jag syn på streckkoden på kakburken och kommer på att jag har sett den där kombination en av siffror någon mer stans och då börjar jag undera var och om det verkligen var rätt..

PJUH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback