body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Vinst

Jag har aldrig vunnit något i hela mitt liv. Möjligtvis på vinst varje gång på Karlstads tivoli. Igår var min turdag!
Aktiv firar 15 år och ordnar då olika temapass med lotterier. På bodytoningen vann jag första pris, en väska och på aerobicsen vann jag tredjepris, en proteindryck. Snacka om oväntat!
Något som också var oväntat var att jag gick på två träningspass i följd. Var så motiverad att jag tvingade Anna att stanna kvar och träna en timma till med mej. Jag var helt slut när jag äntligen kom hem. Inatt har jag sovit 11 timmar för att återhämta mej.

Har hunnit med en timmas matteplugg nu på morgonen infor testet på fredag. Jag har utarbetat en ny strategi inför det nationella provet i matte denna gången. Jag pluggar rejält inför alla prov så det sitter hårt fast (eller åtmistone flyter omkring där inne) så är det bara att plocka fram det sen inför det stora provet. Då slipper man det värsta plugget sen när det gäller. Har aldrig provat denna typ av metod innan så vi får väl se resultatet. Jag måste erkänna att jag inte är så pluggsmart och strukturerad som jag låter, utan det hela handlar mest om att jag vill slippa plugga på Kreta, där jag ska vara veckan innan nationella provet.  

Dags att ta fram röda faran (min cykel) och rulla till skolan.

Kommentarer
Postat av: elin

back in buisness :) (bloggen).

2007-04-12 @ 22:03:15
Postat av: Anonym

:)

Postat av: eleonor

grattis till vinsten ;)

2007-04-15 @ 22:37:59
URL: http://eleonoreriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback