body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Världens bästa Emma

Det är härligt att vara hundvakt åt en hund som bara älskar mej. Tycker visserligen lite synd om mamma när hon inte duger för fem öre, men det är en härlig känsla att vara bäst! Igår var jag borta en och en halv timma för att köra ett pass på aktiv och då hade Daisy ylat sorgset tills jag kom hem berättade mamma.

Och hur vältränade måste inte alla hundägare vara?! Det är ju tokjobbigt att hänga på i hundens tempo i svår terräng ute i skogen. Men det är fasen så nyttigt och man blir mer motiverad att gå ut när det står en hund framför ytterdörren och vill ut. Det är gör visserligen inte Daisy eftersom hon är rädd för våran hall.

Nog om hundprat.
Har försökt pluggat lite och lyckats bocka av två punkter på min att-göra-på-påsklovet lista. Inlämningsuppgiften i matten är klar (dock inte de övriga hemmuppgifterna jag inte orkat ge mej in på ännu) och svenska CV.

Nä, om man skulle ta en ur ner till centrum och hämta hem den efterlängtade (?!) franska grammatikboken som jag beställde förra veckan.

Kommentarer
Postat av: Släkten

Tjenixen kusinen! Jag (Fia), Eva, din farmor och din papps sitter/står och skrattar oss harmynta framför din blogg under tiden som en av de små monstren (dvärghundarna) fiser så tapeterna tappar färgen.
Lustigt även det...
Vi har ätit och runda och goa, Daisy hälsar, övriga också!

P.s. lägg in fler bilder!

2007-04-07 @ 18:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback