body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Uppe med tuppen..

.. Uäää! Börjar igentligen inte förrens 10 idag men klockan sju kom snickaren som ska byta våra fönster och drog igång. Inte nog med att der bankar och väsnas, det blir skitkallt i hela huset också eftersom de plockar bort de gamla fönsterna och ska sätta dit nya. Brrr. Kurade ner mej i sängen  under duntäcket igen. Ska skriva bokrecension idag på svenskan så jag har lyckats åstadkomma ett litet utkast nu på morgonen. Så jag vet hur jag ska lägga upp det. Jag hatar att skriva under tidspress.Det går inte. Jag vill helst bara ha en deadline och sen skriva när jag vill - men icke.
Igår blev det två träningspass på Aktiv. Gäller att köra hårt. Mitt kontrakt går ut på torsdag och jag vet inte hur jag ska göra. Känns lite dumt att binda sej ett år när man inte ha en aning om vad som kommer hända i höst, men å andra sidan är risken stor att jag bara blir sittande annars. Tål att tänkas på.
Alla i min omgiving är förkylda och jag vill inte bli smittad. Det har jag verligen inte tid med. Belgien på torsdag och sen direkt till Kreta. När finns det tid att vara sjuk då?

Har skrivit packlista till Belgien i alla fall. Igår var det 25 grader i Bryssel så jag hoppas att de håller i sej!

Aftonbladetimage84

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback