body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Resfeber?

Nu kommer jag inte få sova i min säng igen på baoutalänge. Först fem dagar i belgien och sen åker vi till kreta samma dag som jag kommer hem. Blir ett väldans farande men det kommer säkert att bli jättehärligt.

Ska kila ner till skolan om en timma och äta lite mat och förbereda föredraget vi ska hålla för lågstadiebarnen i Belgien. Vi tänkte prata om cloetta och godis. Sen ska vi köpa med lite och bjuda ungarna på, gissa vilka som kommer bli populära?!
 
Jag har onekligen lite resfeber. Hoppas att den går över. Något annat jag hoppas på är att jag slipper äta flygplansmat. Uä. Hemska tanke. Kräks alltid så fort jag kommer fram. Det är inte många som har kräkts på så många ställen som jag. I en blomkruka i bangkok, bakom en sten på Gran Canaria. I en bil österrike. I en papperspåse på mauritius.. Nu spar jag in på överflödig information!
Slusats: Jag klarar helt enkelt inte av flygplansmat. Får nöja mej med att dricka jos och eventuellt äta några knäckemackor. Jag har säkrat upp med ett kilo lösgodis om det kniper.

Au revoir..

Kommentarer
Postat av: Mandi

Nu hann jag ju inte säga hej då till dig Emma! :/ Men hare så jättebra I belgien nu, och en jättebra valborg! Ta hand om er. Vi ses när ni kommer hem. Puss puss,love you.

2007-04-26 @ 12:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback