body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Ren?!

-hmpfr- Kakan mobbade mej dagen igenom för att jag lagt upp en bild på mina kläder. Då hon är långt ifrån bloggstörd hade jag ingen contring att komma med. Får tänka ut en bra och säga den ikväll!
Fick skjuts hem från skolan av VW i hans pyttelilla gröna (?!) bil. Det var knappt att jag fick plats och jag är ändå förhållandevis liten. Då kan man snacka liten bil!

Mamma ska laga renfilé med kantarellsås och klyftpotatis ikväll. Ren? Jag visste inte ens att vanliga människor kunde äta det. Trodde det bara var samerna som käkade lappskojs och renskav hela dagarna.  Köttet ser inte så läskigt ut, ungefär som vanligt kött. Lite gladare kanske. Jag menar renen har ju levt ett fritt och lyckligt liv, det är annat än vad man kan säga om de stackars grisarna jag tuggar på annars. Uä! Vad hemsk jag är. Nu blev jag ohungrig.

Ska träna om en halvtimma. Pumpa lite. Jag och mina minivikter!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback