body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Påsklov?!

Påsklovet har infunnit sig. Nu ska jag bara slappa och roa mej. Jag måste visserligen göra ett biologiarbete med och läsa en roman (på kommando av svenskaläraren). Och så är det ju den där matteuppgiften som skall lämnas in efter lovet. Sen skulle jag visst skriva en CV som även den ska lämnas in efter lovet. Förutom tiden som går åt till detta kan jag bara njuta! Nejvisst, jag hade ju en franska text om vallonerna jag också var tvungen att göra. Bra lov!

Ska försöka hinna med att träna lite och fortsätta med förra veckans nya drive. Det verkar börja bra. Jen och Mandi lyckades få med mej på en kvick morgon(?!)promenad idag kl 11. Och ikväll blir det ett pass på gymmet.

Dags att ta tag i mina slappa dag och börja ägna mej åt pluggandet. UÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback