body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Packer

Jag är nog världens bästa packare. Jag gillar inte att se mina grejer försvinna iväg på ett rullband. Varje gång är jag lika säker på att jag aldrig kommer att få se dem igen. Så nu har jag lyckats strukturera min packning så bra så att jag slipper det lidandet. Jag fick plats i en miniväska som jag kan ta mej mej själv in i planet. Man får inte ha med sej vätskor på mer än totalt en liter occh max en deciliter i en flaska. Tur att jag fick ett resekit med shampo och balsam av mamma en gång i tide. Och ögonfransböjaren får jag lämna hemma för den kan man tydligen döda piloter med, varför jag nu skulle vilja det?!

I alla fall har jag lyckats minimera min packning så att jag slipper checka in vilket är en befrielse. De andra som är med på resan kommer ju att lämna ifrån sej sina väskor så jag sparar ingen tid (som man kan göra annars när man slipper stå och vänta vid det satans rullbandet) men det gör inget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback