body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Monday morning

Härligt slapp måndagmorgon. Har bara en lektion idag och sen börjar halv två. Sammanfattningsvis blev det en riktigt bra helg. Jag var lite seg i fredags när jag hade tråkigt men lördagkvällen och söndagen blev toppen.



I lördags var vi och firade Matilda som fyllde 19 år dagen efter. Hon fick massa presenter (Matilda är världens långsammaste presentöppnare) som det tog ca 45 minuter för henne att omsorgsfullt lirka upp. Middagen bestod av fläskfilé, tre helstekta till sex tjejer (OBS nästan alla åt upp), potatisgratäng tzatziki och sallad. Efträtten ser ni på bilden ovan. Blev en hel del dans, kareoke och hopp på studsmattan innan alla drog sej hemmåt mer eller mindre nyktra. Anna stod för kvällens skratt. Efter att ha sugit i sej alkohol likt en tvättsvamp kom hon igång ordentligt. Det var "fyndiga" kommentarer, handlösa fall ur soffan och misshadel av Matildas nalle, Nalleman.

Söndagmorgonen var mist sagt seg med K släpade upp mej och drog ut mej i skogen tillsammans med några vedträn och ett paket korv. Vi åkte ut till K's pappas mark och grillade korv och hälsade på kalvarna. De är mina favoriter. Stora kossor är inte så roliga men ko-bebisarna är världens sötaste. Särskilt när dom vill tutta på fingrarna. Mina händer var helt röda när bebben hade sugit en stund.



Dags att ta tg i saker och ting. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback