body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Dolce vita

Idag har jag ingenting vettigt att komma med (som om jag brukar ha det annars). Skulle bara få det sagt innan du läser, ifall du har något viktigare du borde göra. Om inte, enjoy...

Har haft projektdag i skolan, det gav iofs stora framsteg för vårt projekt, men man är ändå lite extra seg. Har även kollat på Sarahs lägenhet. Avundsjuk?!  - Lite kanske men slutsatsen är att  jag är för lat för att klara av det! Det finns så mycket roligare saker att göra än att tvätta, städa och laga mat. Ja, jag är lika bortskämd som jag låter men jag har åtminstone självinsikt.

Innebandy ikväll och sedan agera taxi åt mor och far som ska på middag på slottet. Jag vill med gå på middag på slottet. Vore inte fel, ä sår förbannat hungrig - blir ostmacka, minst lika flott!

Ciao* Emma

Kommentarer
Postat av: Tove

Oooh så lilla Emma har skaffat blogg:D hoppas allt är bra med dig! har du börjat på innebandy igen? Här är allt bra, jag jobbar för fullt och tjänar pengar innan jul. Kommer du upp till Stockholm i jul eller? Saknar dig! puss /stockholmsTove :)

2006-11-29 @ 16:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback