body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Sammanfattning av juletiden


Sitter och pratar lite med Stork (som för övrigt fyller 18 imorgon), bad om några pratypix och fick denna...
Den för övrigt så kassa skolfesten på NICE resulterade åtminstånde i en skön bild.. Jag avstår övriga kommentarer.

nice.


Julafton var en riktigt trevlig dag sånär som på att snön lyste med sin frånvaro. Fick en hel del trevliga paket bland annat en leksaksbil i plast som min kusin ville ge mej som en gratulation till det sex månader gamla körkortet. Bilen visade sej vara en fulltäff då julaftonskvällen utspelade sej på mormors vardagsrums golv tillsammans med bilen och tre kusiner i åldrarna 18 till 22.

Juldagen blev också riktigt lyckad med en trevlig dock en för min del aningen berusad förfest hos Anna. Samspråkade hejvilt med två utbytesstudenter från Australien. Vilken talang man är på engelska när man har druckit lite - tycker man då i alla fall. Tvingade Magda att gå hem till henne för att fylla ut min, sedan julafton, utänjda magsäck. Väl nere på ettan var det till en början tomt på folk. Men festen kom igång ganska bra efter någon timma. Sammanfattningsivs en bra kväll.

Annandagen var händelselös. Sov, åt sov åt och sov.

Idag har jag åstakommit en hel del. Föutom den nödvändiga städningen efter juldagens beslutsångest över outfit så han jag med att galoppera lite på kusen i solskenet. Var även inne i staden och reashoppade. Blev en ljusblå och en svart tröja, en klänning till nyår (som inte var på rea) och ett par röda pumps (inte heller de på rea) och Mc Donne mat.

Jag fick Martin Stenmarks "nya" skiva av pappa. Är kär. I undulaten.

Anna har hittat mitt halsband som jag snillade i förrgår. Det känns grymt bra, jag har sörjt det med min själ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback