body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

HATA katter

vovve

Jag som är hundgalen... Här är min fasters 12 veckors jackrussel valp Sigge. (kolla in tjockis valp-magen) Såklart blev jag helt såld på den lilla krabaten under julaftonsmiddagen. Så tuff men ändå så liten. Tuggade sönder min mors skor och däckade uppochner i min famn frammåt eftermiddagen. Oooo, vill ha! Men inte ens en valp slår Daisy och Della...

Idag har jag fått min rosa peak-dunväst nerpissad av Kalles mors katt. Ingen hit. Fy fan vad katpiss stinker.. Ingen bra dag med andra ord.


   Kvällen blev bättre, hade sänghäng med maggan och två koppar te. Nice.
Imorgon är det IKEA för hela slanten, hoppas de inte har pissande katter där, för då ligger de risigt till...


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha stackars dig... Min familj har massa katter, å det är jobbigt som faen...

Postat av: Sara

Haha stackars dig... Min familj har massa katter, å det är jobbigt som faen...

2006-12-28 @ 23:56:36
URL: http://www.sara1.blogg.se
Postat av: emma

Min jack russel blev 1 år i går. Det är världens underbaraste hundar

2006-12-29 @ 00:15:49
URL: http://www.emmakristensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback