body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

farligt trött

Utvärderingen av gårdagen lyder:

  • Riktigt många sjyssta kommentarer om min nya lugg. 
  • Bra fika på avslutningen och ett överraskande bra betyg i svenska B.
  • Olidliga fem timmar på jobbet , för uppspelt för att slå in paket.
  • Skaplig nyhems cabare, slog inte förra året men lyckades ändå få till en hel del bra skämt och sång. ( omöjligt att det skulle bli en dålig sånginsats när Adam och Agnes vad med) Även grym dans av danensambeln.
  • Riktigt bra förfest hos Anna efter cabaren. Mycket snack - precis som det ska vara på en tjejförfest.
  • SKITKASS skolfest. Flög som en vante på dansolvet (borde döpts om till den-som-knuffar-ner-flest-människor-vinner-golvet) Dåligt drag i baren och ett sår på knäet, orsakat av ovanstående.

Karins kommentar under förfesten:
Emma: Kakan, har du kajal?
Kakan: Japp, du kan få låna den. Fast men ska ju egentligen inte låna andras kajal. Men det är lungt, jag har inga ögonsjukdommar, jag är bara närsynt, och det smittar väl inte?!

Idag har jag jobbat hela min vakna tid. Full rulle orsakar som bekant trötthet. Och trött är det minsta man kan säga att jag är, jag faller snart ihop men det kommer jag inte att märka för innan dess har jag hunnit somna...


Gårdagens skönaste story: Tre par är på picknick, varv två par är amerikanska.
Man i par ett: Can you pass me the sugar,sugar?
Man i par två: Can you pass me the honey,honey?
Man i par tre: Kan du skicka mjölken,kossa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback