body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Mumsmumsminnen

Läste just en blogg där mumsmums omnämndes. Fasen vad sugen jag blev!!!
Jag åt mumsmums jämt när jag var liten. Mamma var mentor då åt en tjej som jobbade på Cloetta i Linköping och vi fick hem stora kartonger fulla med mumsmums flera gånger. Vi fick ju frysa in för inte fasen hann vi proppa i oss allt det där.

image366Det var då vi gjorde upptäckten - hur mycket godare det blir om man fryser in dem och äter dem direkt när man tagit upp dom u frysen. Tjofset innuti blir då inte så fluffigt utan mer segt... Mmmm, mycket godare.

Ska nog köpa ett paket och frossa på i helgen.


Kommentarer
Postat av: Fridah

** hehe , tack ;:D eller så =) gott med mumsmums:)

Postat av: Tilde

Å vad gott;)

2007-12-01 @ 15:54:15
URL: http://elintildeamanda.blogg.se
Postat av: Emma

jag äter alla bakverk frysta, dom är mkt godare då! framförallt bullar & kärleksmums (mockarutor)! jammii!

2007-12-06 @ 19:15:24
URL: http://emmadorothea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback