body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Drömmar om värme

egypten Idag har varit en dålig dag. En lång, seg och dålig dag. Det är under denna typ av dagar önskan är som störst att få komma här ifrån. Åka till något varmt ställe med långa stränder och turkost hav. Njuta, sola och bada. Jag viiiill. Egypten igen kanske? Jag är helt såld på snorklingen där. Mindre såld är jag  till egyptier. De bjöd min pappa hundra kameler för mej, han tackade nej. Tur..
Men jag är verkligen inte svår för att åka dit med igen, bara jag är säker på att jag har någon som inte säljer mej som resesällskap!

Vem tanten i bakgrunden är? Ingen aning!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mycket är egentligen 100 kameler i svenska kronor?:D

Postat av: jess

Vad brun du var :) Håller med dig, det vore inte helt fel att åka utomlands nu. Fin blogg du har föresten :)

2007-03-11 @ 14:42:45
URL: http://jessicawaleij.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback