body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Aaaj

Jag kan inte röra mig. Inte nog med att jag sprang 5 km igår förmiddag. Jag hängde också med Madde ut till stallet och red hennes häst. Så där jag inte hade ont efter löpningen har jag ont nu. Fy fan vilken träningsvärk.

Som belöning för dagens hårda slit åkte jag Madde och Charlotte ner till Kniv och Gaffel efter ridningen och åt kvällsmat. Både förrätt och huvudrätt! Jag åt rödbetor och fetaost till förrätt och fisk till huvudrätt. Sedan rullade jag typ ut från resturangen.

Nu väntar en lång dag med skola 10-12. Nämndmöte 13-17. Sånglektion 17-18.30. Och sedan dirket till styretmötet. Jag ska äta ett ägg till frukost för att överleva dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback