body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Vi ser ljuset i tunneln

Sjukt dålig uppdatering beror på sjukt mycket pluggande de senaste dagarna. Hela helgen spenderades i ett grupprum i skolan med näsan i matteböckerna. Har dugga 2 på onsdag och det vore grymt skönt att klara den så man kan få vara ledig under tenta-p i oktober.

I övrigt så har skolan kommit igång ordentligt nu. De kurser vi läser just nu förutom matten är maskinkonstruktion och programmering. Programmeringen är riktigt rolig men ganska svår. Maskinkonstruktionen har hittills inte varit så givade men vi hoppas på förbättring när vi äntligen ska få börja 'cadda' i eftermiddag.


Har även hunnit med ett första psykbryt i mitten av den gångna veckan. Då var allt skitjobbigt och jag hade ingen lust att fortsätta överhuvud taget. Men mina psykbryt brukar då över på några timmar och jag blir lika taggad som jag var innan igen. Så i torsdags var jag fit for fight igen.

Nu sitter jag i skolan. Har räknat ett par timmar och nu ska vi snart gå på den sista mattelektionen innan duggan, vi har bunkrat upp med frågor, och ikväll har vi underbar 4-timmarslabb. Skoldagen idag är alltså från 8-21 = skapligt trött ikväll.
Men så fort duggan är över så kommer det hända massa roligheter. I helgen har vi finsittning för tjejer och nästa vecka är det Le Mans med kravall och gocart-tävling så vi kämpar och ser ljuset i tunneln....



Kommentarer
Postat av: annapanna

min tös! du ärduktig som pluggar och står i =))

har typ samma sjuka, hårda schema som du nu, blandat med en himla massa fest så man är slut som artist vissa dagar! saknar iallafall dig ska du veta, hoppas du fick mitt sms om hemfärden och att du har lite tid för reunion!! puss puss

2008-09-15 @ 17:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback