body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Tvkväll

Gav upp och åkte hem vid fyratiden. Bestämde mej för att det fick räcka med matte nu. Jag borde kunna klara duggan och gör jag inte det så har jag i alla fall gått in för det och kan sätta den på omduggan.

Men när man har haft fullt upp nu under en tid är det svårt att inte ha nåt att göra. Så jag satt och stirrade på en avstängd tv till klockan halv fem innan jag bestämde mej för att sova några timmar. Det var välbehövligt och skönt visade det sej vid sextiden.

Nu har jag ätit pasta och skällt på karln som hade tagit med sej ketchupflaskan till jobbet så jag fick äta pasta utan ketchup = jätteäckligt.

Nu sitter jag och youtubar påamy mcdonald och väntar på att idol ska börja. Är ju seriestart för filmatiseringen av böckerna av Anna Jansson (kan hon heta så) ikväll så de det måste jag ju också se.
Sjuk känsla att ha tid att se på tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback