body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Total workout

Vilken överambitiös dag. Var i skolan kl 9 fast vi inte började förens kl 13 och stannade kvar till 17.30 även fast den sista föreläsningen tog slut kl 17. Var hemma och lagade en seriös måltid med ris, kyckling i sötsur sås och sallad till. Vid klart över sju drog jag till gymmet och körde 60 min BodyPump. Öste på med vikter så nu kan jag inte röra armarna.

Pjuh. Imorgon ska jag inte vara fullt så seriös. Tänkte börja med en sovmorgon till tio och sen kommer C och M hit så ska vi plugga - men vi får väl se hur det blir med det. Har bara en ynka lektion imorgon mellan 15 och 17 så det blir nog en ganska slapp dag. Behövs efter dagens ansträngning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback