body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Torsdag

Har blivit en del plugg nu i början av veckan men nu när det börjar närma sej helg kommer roligheterna också! Idag är i lediga fårn skolan, dvs har inga lektioner,  så jag tog mej en skön sovmorgon till klockan åtta och sedan har jag storsträdat lägenheten ett par timmar. Till och med toaletterna! Jag hatar att städa toaletterna därför är min definition på storstädning när man verkligen gör det!

Nu ska jag ta en dush och sedan får vi se vad det blir av eftermiddagen.  Vi har lite programmering och matte vi skulle kunna plugga lite på, men å andra sidan behöver madde en ny klänning och jag skulle vilja köpa sånadära underlägg som man har på köksbordet. Vi får se.. Man måste ju få njuta lite också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback