body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Torsdag efter duggan

Sitter i skolan nu, väntar på att Madde och Charlotte ska dyka upp så vi kan jobba lite med programmeringen. Har varit här sen klockan kvart över sju för att köa de sista 45  minuterna till biljettsläppet för gocarttävlingen nästa helg. Killarna har ju köat sen klockan ett på eftermiddagen igår så jag var rätt nöjd när jag inte behövde vara där förens vid sju halv åtta imorse. Nu har vi våra biljetter i alla fall. Vi var tredje laget i kön och de släppte 14 lag så det kändes bra.

Gjorde ju duggan (mindre än tenta men ändå ett betygsgrundande prov) igår förmiddag. När jag läser de rätta svaren på intenet så borde jag ha en chans att klara mej. 9 poäng måste man ha, och jag har 8 säkra och men har jag ytterligare några rätta svar som de borde ge mej poäng för även om inte lösningarna är helt perfekta.

Igår kväll var vi hemma hos Emelie i klassen och lagade tre-rätters middag. Blev hur gott som helst men eftersom alla var trötta efter duggan så blev det ganska tidig hemgång.
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback