body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Snart är det roliga livet tillbaka

Fan vad tråkiga inlägg jag publicerar hela tiden.. Vilket pluggliv jag lever! Känns som att jag inte har festat och roat mej på jääääättelääänge. Men det var ju trots allt bara en vecka sedan. 
Som tur är ska  tjejerna i klassen laga tre rätters middag och fira att duggan är gjord, imorgonkväll. Kanske inte godkänd dugga, men ändå gjord.

Och killarna i mitt lag till gocart-tävlingen Le Mans, nästa lördag, ska köa i skolan hela onsdagnatten för att få biljetter men jag snackade mej ur det  med argumentet att jag är kvinna och behöver min skönhetssömn. De gick på det så nu räcker det att jag infinner mej i skolan strax innan åtta för att möta upp de trötta killarna och ta emot biljetterna!


På lördag har vi ju finsittning med sektionens tjejer så det blir säkert svinkul. Har bjudit in tjejerna i klassen och några från de andra klasserna på förfest hos mig. Blir roligt att lära känna de andra lite närmare.

Så jag hoppas kunna publicera lite roliga bilder och inlägg så snart duggan är över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback