body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Seg måndag

Usch vilken seg måndag! Har varit jättetrött och seg hela dagen så jag skippade sista mattelektionen och åkte hem vid tre och tog med mej matteboken till soffan istället. Har pluggade några timmar och nu har jag kört några tvättmaskiner i tvättstugan. Printade upp labbhandledningen för kul-lager labben på onsdag. 22 sidor inklusive massa uppgifter. Får ta itu med det imorgon förmiddag.

Blir en del plugg några dagar nu men på torsdag belönas vi med Le Mans kravallen som säkert kommer bli skitkul! Folk köade sen klockan halv sju imorse för att få biljetter. Jag har ju redan en säker eftersom jag ska vara med och köra loppet på lördag sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback