body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

LÖrdagmorgon

Hade en sjukt rolig kväll igår. Direkt efter skolan åkta jag ner til stajn och shoppade lite. Ett par skor, en tröja och ett par chinos. Härligt. Klockan åtta drog jag till en kille i klassen där det var förfest. Vi körde massa lekar och det var lite nytt folk där som var jättetrevliga. Vi drog vidare till HG och stuffade skithårt några timmar och sedan hojade jag hem.

Är ganska seg idag, men jag har klipptid om min så jag var tvungen att masa mej upp. Ikväll är det finsittning för tjejerna på sektionen och först blir det lite förfest med tjejerna i klassen, några från a klassen och några från en av delta-klasserna. Det är alltid kul att umgår lite med nya människor så det blir säkert jätteroligt...

Dags för frissan.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback